Ο μήνας Σεπτέμβριος, είναι ένας μήνας που δεν φαντάζει τόσο ευχάριστος. Τα σχολεία ανοίγουν, οι μικροί και μεγάλοι μαθητές ξαναμπαίνουν σε ρυθμούς αγωνίας και μελέτης, οι εργαζόμενοι γυρίζουν οριστικά στις υποχρεώσεις, το ζεστό καλοκαίρι πια τελείωσε κι έχουμε δέκα μήνες να διανύσουμε ως το επόμενο…
Αυτός ο Σεπτέμβριος όμως, περιέχει και τις μεγάλες εκλείψεις του έτους. Πολλοί τις φοβούνται, κάτι που έχουμε κατ’ επανάληψη τονίσει πως δεν πρέπει να συμβαίνει.

Οι εκλείψεις όντως επιδρούν, όπως επιδρούν οι φάσεις της Σελήνης κάθε μήνα στον ψυχισμό μας. Ωστόσο, δεν έχουν την ίδια έκφραση στον ψυχισμό του καθενός. Κάποια ωροσκόπια είναι πιο ευάλωτα, άλλα λιγότερο. Επίσης, αν και εστιάζουμε την επίδραση στα πλαίσια των ημερομηνιών ή του μήνα, θα πρέπει να μην αγνοούμε πως ένα γεγονός δεν εμφανίζεται απρόοπτα και χωρίς προετοιμασία. Ακόμη και τα πιο ξαφνικά –κατά την άποψή μας- γεγονότα, είχαν την βάση τους σε μία σειρά εξελικτικών στοιχείων.

Η έκλειψη λοιπόν, μπορεί να πυροδοτήσει αυτό που ήδη έχει περιγραφεί με άλλα στοιχεία, καθώς προσδιορίζει τον χρόνο.

Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε ένα παράδειγμα
Την αφορμή την πήρα από ένα ντοκιμαντέρ του BBC, που είδα πρόσφατα. Επρόκειτο για την περιγραφή της τελευταίας μέρας της Πομπηΐας, σε μία εξαιρετική αναπαράστασή της, σύμφωνα με τις αρχαιολογικές ανασκαφές και τα γραπτά ενός αυτόπτη μάρτυρα, του Γάιου Πλίνιου του νεώτερου. Εκεί, υπάρχει ακόμη και η ώρα που ξεκίνησε το οδυνηρό ταξίδι προς τον θάνατο, η πολιτεία των 20.000 ατόμων.

Έχοντας τις λεπτομέρειες, θέλησα από περιέργεια να ψάξω, για δικό μου πειραματισμό και μόνο. Τα στοιχεία ήταν τόσο αποκαλυπτικά, που σκέφθηκα τελικά να γράψω λίγα από αυτά, ώστε να φανεί η μοίρα των ανθρώπων που έγιναν θύματα μίας τραγωδίας, αλλά και μας μετέφεραν την ιστορία τους ανεξίτηλα, δύο χιλιάδες χρόνια μετά.

Πώς όμως θα μπορούσε κάποιος θα δει τον χάρτη της Ιταλίας εκείνη την εποχή; Όπως και κατά την αρχαία Ελλάδα, δεν υπάρχει σαφής χάρτης, καθώς λειτουργούσε αλλιώς το πολιτικό σύστημα (πόλεις-κράτη, εναλλαγές συνόρων και αυτοκρατορίες κατά περιόδους).

Η λύση έρχεται στην σύγχρονη αστρολογία, με την μέθοδο της γεωδεσίας ενός τόπου. Η γεωδετική μέθοδος, μας προσφέρει την δυνατότητα του χάρτη μίας πόλης, ενός χωριού και εκεί επάνω, μπορούμε να σκιαγραφήσουμε την εικόνα του τόπου. Είναι λεπτομερής κι ακριβής, όταν κάποιος έχει μελετήσει την μεθοδολογία.

Με τον γεωδετικό χάρτη της Πομπηΐας, θα προσπαθήσουμε να διαπιστώσουμε τι συνέβη εκείνη την ημέρα με την αφύπνιση του ηφαιστείου και τον ρόλο που έπαιξε η επερχόμενη έκλειψη, ορατή στην Ν. Ιταλία και στην Βαλκανική χερσόνησο.

Η καταστροφική επέλαση αερίων και μάγματος, διήρκησε 18 ώρες, αλλά ο χάρτης παρουσιάζει την πρώτη καταγεγραμμένη εκδήλωση, σύμφωνα με τα ιστορικά αρχεία του Πλίνιου.

Ο γεωδετικός χάρτης δεν μπορεί να περιέχει γενέθλιους πλανήτες, όπως ο χάρτης ενός κράτους. Δηλώνει μόνο τον τόπο. Επομένως, τοποθετούμε τους πλανήτες της περιόδου που μας ενδιαφέρει και έτσι διαπιστώνουμε τι συμβαίνει κατά την περίοδο αυτή στην συγκεκριμένη πόλη.

Ο Ωροσκόπος της Πομπηΐας, είναι σε μία μοίρα που δηλώνει σήμερα «δύναμη, εξουσία, αλλά και διακοπή ευτυχισμένων σχέσεων». Προσοχή:
Μην συγχέουμε τις εποχές
. Οι σταθεροί αστέρες, όπως ο Bungula που είναι εκεί σήμερα, δεν ήταν στην ίδια μοίρα δύο χιλιάδες χρόνια πριν. Προσπάθησα να υπολογίσω την διαφορά με τα χρόνια που πέρασαν, καθώς τα υπολογιστικά προγράμματα που διαθέτω, αν και μεγάλα κι αξιόπιστα, δεν αναφέρουν σταθερούς αστέρες σε μία τόσο παλιά εποχή. Θα δώσω στη συνέχεια, τους σταθερούς που είχαν παρουσία στο γεγονός.

Ωστόσο, μας ενδιαφέρει που ο Ωροσκόπος της πόλης κάνει σύνοδο με την Μαύρη Σελήνη, κάτι που προϊδεάζει για δυσκολίες και δύσκολες προοπτικές για τον τόπο και τον λαό του τόπου.
Είναι σε ακριβές τετράγωνο με τον Ήλιο της ημέρας.
Αλλά παράλληλα κάνει μία σειρά από άλλες δύσκολες όψεις, όπως τετράγωνο με τον Ερμή, κυβερνήτη του 10ου οίκου και του 7ου οίκου (το κράτος, η κυβέρνηση, οι άλλοι, σύμμαχοι ή αντίπαλοι).
Επίσης τετράγωνο με τον Πλούτωνα (σημειοδότη των ηφαιστείων με την έννοια της λάβας, αλλά και κυβερνήτη του ωροσκόπου).
Και διάμετρο προς τον Δία κυβερνήτη εσωτερικό του πρώτου οίκου.

Διαπιστώνουμε, πως η καταστροφική –σαν προδιάθεση- Μαύρη Σελήνη, έλκει με σκληρές όψεις τον Ήλιο και τους κυβερνήτες του τόπου, μαζί με τον κυβερνήτη του 10ου, την εικόνα και την φήμη της πόλης.

Ο Ωροσκόπος της πόλης, καθώς και η Μαύρη Σελήνη, είναι στο μεσοδιάστημα Ερμή και Πλούτωνα, που μεταξύ άλλων, κατά τον Έμπερτιν, σημαίνει «αναπάντεχες ειδήσεις, νευρικότητα, διαταραχές». Για να το δούμε πλατύτερα, θα λέγαμε πως αγκαλιάζει ο κυβερνήτης του Ωροσκόπου και του Μεσουρανήματος τον Ωροσκόπο και την Μ. Σελήνη. Παράλληλα, βλέπουμε την νευρικότητα και την αναταραχή που δημιουργείται στην πόλη, από την κίνηση (Ερμής) του μάγματος (Πλούτωνας).
Παράλληλα έχουμε το τετράγωνο του μεσοδιαστήματος Σελήνης και Ποσειδώνα. Αυτό το μεσοδιάστημα δηλώνει την ασθένεια του λαού που οδηγείται τελικά στον θάνατο από τα αέρια του ηφαιστείου. Πολλοί δηλητηριάστηκαν πριν την τελική καταστροφή.

Η Σελήνη (σημειοδότης του λαού στην Πολιτική αστρολογία) είναι στον πρώτο οίκο και βρίσκεται σε καλό για την φύση της, ζώδιο. Ωστόσο, δέχεται μία σειρά από αρνητικές όψεις.

Κάνει τετράγωνο με τον Ερμή και το Μεσουράνημα της πόλης, δημιουργώντας την αίσθηση της νευρικότητας και την αναταραχής.
Κάνει τετράγωνο με τον Ουρανό, (έντονος πάντα στις σεισμικές δονήσεις), διάμετρο με τον Δία που την κυβερνά, ακριβή διάμετρο με τον κλήρο της καταστροφής (12 Διδύμων), τετράγωνο με τον Κλήρο του κινδύνου (12 Παρθένου 59′) και 150ο με τον Ποσειδώνα (τα αέρια που δηλητηριάζουν)
Βρίσκεται δε στο μεσοδιάστημα του Β. Δεσμού και του Πλούτωνα, που εκφράζει το ομαδικό πεπρωμένο και στην αρνητική έκφανση, μία κοινή τραγική μοίρα ανθρώπων. Ο λαός έχει να αντιμετωπίσει μία κοινή και τραγική τύχη.

Η Νέα Σελήνη είχε σχηματιστεί μία εβδομάδα πριν και είχε ιδιομοιρία Ηλίου, Σελήνης και Ερμή σε τετράγωνο αποχωρίζον από τον Ποσειδώνα και σχηματιζόμενη διάμετρο με τον Πλούτωνα (πάλι το στοιχείο της λάβας και των αερίων του ηφαιστείου), σε μισό τετράγωνο με τον Β. Δεσμό (μία καρμική εμπειρία) και ενάμισι τετράγωνο με τον Άρη και τον Ν. Δεσμό (η φωτιά που υπόγεια δρούσε), στον τέταρτο οίκο της πόλης, δηλαδή στο έδαφος και το υπέδαφος.

Ο Κλήρος των μοιραίων γεγονότων, είναι στις 6 Ταύρου, σε τετράγωνο με τον Κρόνο.

Ο αστεροειδής Εστία είναι σε σύνοδο με το Μεσουράνημα της πόλης (φωτιά και κάθαρση, ενώ ο Χείρωνας, κάνει σύνοδο με τον 7ο οίκο (η Δύση και ο θάνατος).
Ο Άρης είναι στο μεσοδιάστημα του Πλούτωνα με τον Ποσειδώνα, δηλαδή των σημειοδοτών της ηφαιστειακής επίδρασης και βάζει φωτιά κυριολεκτικά στην πόλη.
Ο Ποσειδώνας (δηλητήρια, αέρια) τετραγωνίζει το μεσοδιάστημα του Κρόνου και του Πλούτωνα (ομαδικός βίαιος θάνατος).
Τέλος, το επιθετικό μεσοδιάστημα Άρη και Πλούτωνα, είναι σε ακριβή σύνοδο με τον 4ο της πόλης, δηλαδή την γη της, το έδαφος και το υπέδαφος και σε τετράγωνο με την Σελήνη, τον δυστυχή λαό της.

Μεγάλοι σχηματισμοί πλανητών στον χάρτη δηλώνουν τα εξής:

Πρώτα εντυπωσιάζει ο Σταυρός των μεταβλητών ζωδίων με μόνη εξαίρεση την συνύπαρξη της Μαύρης Σελήνης και του Ωροσκόπου. Δηλαδή η Σελήνη, ο Ερμής και το Μεσουράνημα, ο Δίας και ο Ουρανός. Η μεταβλητότητα των στοιχείων, εξηγεί ενδεχόμενα και την ηφαιστειακή καταστροφή ανά κυματισμούς, που διήρκησαν 18 ώρες ως το τέλος.
Υπάρχει ο σχηματισμός του Γιοντ, μεταξύ του Ερμή και του Κρόνου με τον Άρη, ανάδρομους, να φέρνουν την καταστροφή και την αποδυνάμωση της πόλης σε διάστημα χρόνου. Καρμικά γεγονότα με σκληρότητα και πόνο.

Σταθεροί αστέρες σε θέση της εποχής εκείνης

Ο Άρης και ο Ν. Δεσμός είναι στις Πλειάδες, φέρνουν πόνο και δάκρια στον 4ο οίκο.
Ο Δίας κάνει σύνοδο με τον Betelgeuse και φέρνει σαν γωνιακός μακροχρόνια φήμη (από άλλους όμως, που είδαν το γεγονός ή έμαθαν αργότερα γι’ αυτό)
Η Αφροδίτη κάνει σύνοδο με τον Al Phard, μέσα στον 8ο οίκο του θανάτου και δηλώνει ξαφνικούς θανάτους από ασφυξία και πνιγμό ή δηλητήρια.
Το Μεσουράνημα κάνει σύνοδο με τον Vindemiatrix και δηλώνει καταστροφές, ενώ είναι σε διάμετρο με τον 4ο, την γη και το έδαφος.
Η Σελήνη με μία μοίρα ανοχή περίπου, κάνει σύνοδο με τον Facies και μιλά για ασθένειες, ατυχήματα και βίαιο θάνατο.
Ο Κρόνος τέλος, το βουνό, κάνει σύνοδο με τον Formalhaut, που συμβολίζει πως μετά από μοιραία γεγονότα, μετατρέπονται οι υλικές αξίες σε πνευματικές.

Οι εκλείψεις της περιόδου

Λίγους μήνες προ της καταστροφής, υπήρχε έκλειψη Ηλίου στις 27 Κριού, σε 150ο με τον Ωροσκόπο της πόλης, μέσα στον άξονα 5ου και 11ου, δηλαδή της χαράς και των παιδιών. Κάνει επίσης 150ο με τον Ήλιο του γεγονότος. Μία υπόγεια διαδικασία που κράτησε καιρό.
Η έκλειψη αυτή διαρκεί μέχρι την επόμενη που συμβαίνει τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο του 79. Λίγο μετά την καταστροφή. Ωστόσο και πριν και μετά στην εμβέλεια του εξαμήνου, οι εκλείψεις υποστηρίζουν γεγονότα που περιγράφονται με τα υπόλοιπα σημεία του χάρτη.

Η έκλειψη τετραγώνισε και την Αφροδίτη του χάρτη μέσα στον 8ο οίκο του θανάτου. Η Αφροδίτη κυβερνά και τον 6ο οίκο, οι εργαζόμενες τάξεις.

Στη συνέχεια έχουμε έκλειψη ορατή στην Ευρώπη και κυρίως στην Ν. Ιταλία και τα Βαλκάνια. Σελήνης στις 27 Σεπτεμβρίου, ολική, στις 4 Ζυγού/Κριού, δηλαδή πάνω στον Άρη και στον Ν. Δεσμό, στον 4ο της πόλης.
Τετραγωνίζει το μεσοδιάστημα Ηλίου και Ωροσκόπου, Ηλίου και Άρη και Κρόνου και Μαύρης Σελήνης.

Η έκλειψη Ηλίου δύο εβδομάδες μετά, συμβαίνει στις 18 Ζυγού. Είναι στο μεσοδιάστημα Μαύρης Σελήνης και Αφροδίτης, και σε αντίθεση με το μεσοδιάστημα Άρη και Ποσειδώνα (δηλητήρια, φωτιά, ασθένεια, θάνατος από αυτά).

Στην αστροχαρτογραφία της Ιταλίας, θα δούμε το μεσοδιάστημα Άρη/Πλούτωνα να κάνει όψη διαμέτρου με τον 4ο του χάρτη και τετράγωνο με την Σελήνη. Δέχεται δε όψη 135ο με τον Κρόνο, πάνω από την περιοχή της Πομπηίας!

Το μέλος της AFA, Chris Mc Pae, υποστηρίζει πως είναι οι διελεύσεις, οι φάσεις της Σελήνης και οι εκλείψεις που ενεργοποιούν τους οίκους ενός χάρτη. Ο 4ος οίκος, το έδαφος, τα κτίρια, τα έγκατα της γης στην περιοχή, βάλλονται με πολλές ενδείξεις.

Αυτή είναι η σύνοψη των κυριοτέρων στοιχείων, αυτού του δυσάρεστου γεγονότος, που χαρακτηρίστηκε από προσβολές στο έδαφος της πόλης, και εκλείψεις που επέδρασαν διαδοχικά.

Επίλογος…

Όταν η μανία του Βεζουβίου ολοκλήρωνε το έργο της, η Σελήνη ήταν περίπου στις 22 Τοξότη, σε 150 μοίρες με την Αφροδίτη στον 8ο οίκο, και σε σύνοδο με το Μεσοδιάστημα Ουρανού και Β. Δεσμού. Μία κοινή μοίρα που έκανε διάσημη την πόλη, μέσα από τον αναπάντεχο χαμό της.

Λίλιαν Σίμου

Leave a Reply